oc-Logo
Uživatel:  Heslo:

hledat waypoint:

Multicache Obtížnost: 4.0 z 5.0 Terén: 5.0 z 5.0 Vyzva / Challenge založil Pitr
cache is hidden in wild valley in the center of Cesky raj wilderness area..

Velikost: Normální

3 sleduje
8188 návštěv

Česká Republika
Souřadnice se zobrazí po přihlášení.
Popis   CS, EN

Challenge

cache is hidden in wild valley in the center of Cesky raj wilderness area. Path from starting coordinates will be soon change to wilderness with big stones, jumps over creek and little bit of climbing. No foot-path arround cache area. This trip alike kanyoning, but reverse :o)))

1. on start coordinates N50 32.108 E015 07.872 count number of handrail puncheons on small stone bridge over Kocanovsky creek - you get number A.

2. continue to coordinates N50 32.(20*A)+2 E15 08.(105*A)-1, at first along Kocanovsky creek up stream, later along his right affluent. For few hunderts meeters you will be on the start of small dingle. Your adventure starting...After climbing to small stone cove, you find number B inside cove, on the upper edge falls. (this may be blind falls)

3. With care climb along cliff to altitude 380 over sea level till coordinates N50 32.(A*5*B)-8 E15 08.(A*25*B)+1, where is cache hidden. Cache catch is finale all trip vith nice vista to far Ralsko.

No needs special climbing equpment, but no recommendt with flip-flop, breeches and t-shirt. Your choice - accept this challenge ?

Nápověda   [Rozluštit]

ba gur fznyy ebpx "tnyyrel", haqre fznyy fgbar uvyy

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Obrázky

Záznamy   nalezeno 4x nenalezeno 0x 0x

16.05.2009 bella-donna Nalezl cache
Celý týden mám jasno, že v sobotu chci lovit nejakou hodne prírodní kešku, kde by se nemotali lidi, psi, kola a já mohla tiše relaxovat. Do toho prichází Pažitka se zajímavým tipem, kterému nelze odolat.
Ráno po deváté parkujeme v Kacanovech a mužu být klidná, stopro nikde nikoho nepotkáme, protože neskutecne leje, ale Výzva je výzva, a tak nasazujeme nepromokavé veci a vyrážíme.
Moudre se držíme vrstevnice a vychází nám to až do okamžiku, kdy se dostáváme na 90metru k vodopádu a dál to opravdu nejde. Zkoušíme skálu obejít, narážíme však na další údolí. Obcházíme i to a k vodopádu se dostáváme. Terén je fakt neco, musíme dávat pozor na každý krok, neskutecne to klouže. Konecne prestává pršet, pro finálku si stoupáme bez kapuc. Jsem moc rychlá a GPSka mi blbne, a tak úkryt prelézám. Když si to nahore uvedomím, volám na Pažitku, aby neudelal stejnou blbost. Pažitka je prece jen inteligentní, seskakuje a rychle nachází keš. Já mezitím obdivuju výhled na Ralsko, chvilku zasvítilo slunícko.
Vyruší me Pažitcí volání, že nemuže nahoru. Takže beru lana a velice opatrne slézám soutezkou zase zpátky dolu (prežila jsem to, fakt jsem se bála) a s lanem a mojí pomocí se záchrana podarila.
Na vyhlídce si dáváme palacinky na oslavu (z Pažitky vyleze, že je to jeho 1000.keš) a rychle jdeme, protože zase zacíná pršet.
Už jsem se vytáhla 3 klíštata, ale byl to proste super výlet. Moc dekuju.

13.09.2008 vandrak Nalezl cache
Vikendove toulani s pejskem po Ceskem raji nas zavedlo na spoustu zapomenutych, neobjevenych, opustenych, zkratka uzasnych mist. Toto bylo jednim z nich. Canyoning jsme pojali poctive, pekne od zacatku korytem potoka, vesele jsme si prelezali a preskakovali kameny a kmeny. Pred 2. zastavkou jsem musela pejska zanechat na miste a sama jsem se nejakou nahodou vyskrabala nahoru. Pri hledani finalky jsem se na chvili zamyslela nad spravnosti meho behani, balancovani a skrabani se po skalach (kupodivu jsem se nijak nebala, bavilo me to, ale kdyby me tak videla maminka, tak dostanu pekne na zadek :-)) Nakonec jsem vse nasla, uzila jsem si to a v poradku jsem se vratila k pejskovi, ktery uz se ve studene rokli klepal zimou. Diky za skvelou vyzvu! Diky za paradni kesku! Diky za objeveni tohoto super mista!
19.01.2008 asaky Nalezl cache

Puvodne jsem se tešil na zamrzlý vodopád, ale pocasí posledních dnu zmenilo moje sny v jinou realitu. Nocní déšt rozvodnil potoky, ale nás to neodradilo. Odhodlane jsme vyrazili do rozbahneného terénu a byli po zásluze odmeneni krásne prožitým odpolednem. Tak tohle je keš podle mého gusta. Bláto jsme meli sice všude, ale nezapomenutelné zážitky to vynahradily. Díky.

06.06.2006 Mago76 Nalezl cache
Ač jsem se zde svého casu dosti pohyboval (kamarád má poblíž chalupu) nemel jsem o techto prekrásných místech ni potuchy.
Moc pekný a malicko adrenalinový odlov spolecne s kamarádem (wmh)který to tu tak pekne popsal.
Díky našim nepríliž významným lezeckým zkušenostem to dopadlo na výbornou